[silindi] bana cok gelmedi bi tık fazla olablir ama çok değil.1 yasinda 11 12 kg cok tanıdığım bebek war.önumuzdeki aylar sizde gozlemlersiniz kilosu fazlalaşıyorsa ona gore adım atarsınız ama şuan bnce gerek yok.Dahada hareketlenir,diş dönemi vs olur,bebeklerin hastalık donemleri oluyor bazı durumlarda cok kilo kaybı olabliyor.Daha ileri gderse hızla haklı şuanlık bsey yapmayın bnce ya. 1.7 kg kadarda çok degil yani.Ben süte sulandırılmışta olsa çok sıcak bakamıyorum.Genel olarak hazmedilmesi zor.Gece rahatszlık vereblir.Bağırsakları etkileyeblir gerci sulandırılmış belli bi miktar ama yinede geregi yok gibi sütün..gun icnde illaki yoğurt kefir vb tuketiyor bebekler.Ama çocuk doktorunuz daha güzel yönlendirir bu konuda sizi .🌼Bunlarada çocuk 1 kilo düşük olsa bi dert 1 2 kg fazla olsa bi dert yani gramı gramına nasıl tutturalım..Abartmış sanki.