Kızlar kızım 16 ay 20 günlük. Dün ölçüm yapıldı boyu 80 cm kilosu 11.7 çıktı. Ebe dedi ki kilosu biraz önde, normalde 10 civarı olmalıydı dedi. Ekmek, şeker, paketli gıda vermiyorum sadece ev yemeği yiyor ama onu da çok yiyor iştahlı yani napıcam vermicem mi dedim. Yemekten kısın diyemem, anne sütü alıyor muydu dedi hayır uyumadan önce ve gece uykusunda mama içiyor dedim. Mama yerine inek sütü verin artık sulandırarak dedi. Araştırdım mamanın 100 ml 67 kalori, süt 50 civarı kaloriymiş. Sulandırınca daha da düşer tabii. Ne düşünüyorsunuz bu konuda kızlar merak ettim?