eliiifogz Kızlar bebeğim 2 aylıkken sol kolun yapılan verem aşısı aşırı derecede şişti ucu böyle sarımsı iltihap gibi olmuş normal mi öyle olması yoksa hastaneye götürmeli miyim şişkinlik kırmızı ucu sarımsı
zenginoldum eliiifogz benim bebek de oyle olmustu. Saglik p3rsoneli dokunma patlatma zamanla şisligi iner ,asi tutmus demisti ne kadar dogru bilmiyorum
cakebabe eliiifogz ebe şişecek patlayıp iltihap akacak demişti 10 aylık olmak üzere sadece kızarık orası ama öyle demişti normal yani
eliiifogz zenginoldum şişkinlik normal demişti evet bende hatırlıyorum ama ucu sararmış iltihap herhalde