deniz2769 benim oğlum da 4 aylık dediğiniz gibi tek bacağının bogumu pişik olup duruyor. Travazol verdi doktor birkaç kere sürünce geçiriyor. Pişik olmadığı zamanda mustela pişik önleyici kremi sürüyorum olmasın diye. Bir de her bez değiştirmede 5 dk havalandırma çok önemli