mahiriim Kızlar beş buçuk aylıkken başladığım ek gıda sürecimde şuan 7 aylığız ama hiç birşeyi yemiyor neler denediysem bitek tarhana seviyor içirerken o kadar ek gıda reddi yaşayanlarınız varmı nasıl geçirdiniz süreci neler yapılabilir yardımcı olur musunuz
Gokce320 Ayda biberon ve meme reddi oldu 7 aya kadar biberon falan tutmadı neler yaptım uğraştım günde 30 60 ml mamayla duruyordu 5. Ayda da ek gıdaya başladık şuan 11 aylık hala zorla birşeyler yedirmeye uğraşıyorum benim oğlumun da tek sevdiği şey yoğurt başka ne versem öğürüp kusuyo ve ne kadar ısrar edip zorla yedirmeye çalıştıkça daha da inat edip yemiyorlar salmak lazım aslında yemeyince zorlamazsak düzelecek gibi ama aç dursunlar da istemiyoruz zamanla elbet alışıp yicekler maalesef başka çocuklar gibi bizimkiler yemek için heyecanlanmıyor eline birşey verince yemiyorlar her çocuk bir değil işte inşallah zamanla düzelir severek herşeyi yerler sen yine de yedirmek için çok fazla zorlama eskiye bakarak oğlum yine de bir tık daha iyi iki üç kaşıktan sonra öğürdü mü mesela zorlamıyorum artık mama yapıp içirmeye çalışıyorum birgün yemiyorsa diğer gün daha fazla yediği de oluyor anca anca alışmaya başladı biraz dikkatini dağıtacak birşeyler yapıyorum oyunlar falan o şekilde yedirmeye çalışıyorum