27 aylık bir kızım var ve doğduğundan beri asla gece 1 den önce yatmıyor gündüz uyusa da uyumasa da yatmıyor dün gece 2 de yattı bu durum eşimle ilişkimizi de çok etkiliyor uyku saati gelince enerjisi bin katına çıkıyor deliriyor resmen dün buzdolabını açıp düştü ağzını içindeki raflara çarpıp ağzını kanattı gecenin birinde çıldırdım resmen öyle böyle değil kızlar aşırı hareketli tüm gün 6 saatlik uykuyla durabiliyor sabah da 9 gibi kalkıyor artık şu zühre ananın uyku şurubu veya baybay night damla kullanmak istiyorum var mı kullanan