14 aylık bebeğim cüzdanımın fermuar başlığını çıkarıp yutmuş sanırım kızlar. Çünkü evi didik didik ettim bulamadım gerçi küçük bisey samanlıkta iğne aramak gibi bisey gerçekten. Bebeğimi gözlemliyorum öksürük nöbeti huzursuzluk falan hiçbir şeyi yok tabii ki fark ettiğimden beri kaka takibi yapıyorum 2 gün oldu daha bisey çıkmadı. İnternette 4-5 gün içinde çıkar yazıyor, herhangi bir sorun gozlemlenmiyorsa acile başvurmaya gerek yok yazıyor. Başına böyle bisey gelen oldu mu çıkmasını bekleyeyim mi fermuar başlığının yoksa gitmem gerekir mi? Bir kez de iğne yutmasindan şüphelenip götürmüştüm ama yutmamis iğne evde çıkmıştı. Yine böyle hiçbir huzursuzluğu yoktu.