Kızım bir yaşına girdi ama hala geceleri o kadar çok kalkıyor ki artık napcam bilmiyorum.ayakta sallıyordum 7.ayda uyku eğitimi aldım bi süre iyi oldu.somra tekrar bozuldu.her şeyi denedim ama yok yine kalkıyor.saat başı kalkıyor çok nadiren iki saat uyudugu olur.ben de tekrar ayakta sallamaya başladım çünkü her türlü zaten uyanıyor yani fark eden hiç bişey yok ama neden böyle bilmiyorum.diş falan değil valla hep böyle ya.düzeliyor mu ya bişey diyin lütfen ayakta sallamaya başlamakla hata yaptım onu d bilmiyorum