cnsckr 6 aylıkken başladım ek gıdaya yemiyorsa fazla zorlama tadım ayları zaten alerjik reaksiyon gösteriyor mu göstermiyor mu ona bak sonuçta yemıs ıkı üç kaşık benım ki de öyleydi 1 ay geçti şimdi sevdıgı şeyleri maasallah yıyo ama kabız ıste doktorlar da yıyor dıye fazla vermeyın kabız yapar dıyorlar zaten gün içinde ⅘ yemek kaşığı yıyosa sorun yapma hiç zamanla düzelir