ayseayseasyse Haziran 21 de doğum sonrası raporum bitiyor. Ücretsiz izne ayrılmadan önce doktorumdan rica etsem ücretsiz izin öncesi heyet raporu alabilir miyim? Raporum bitince de ücretsiz izin için işyerimle görüşürüm. Bilgisi olan var mı?
Mnkksercem ayseayseasyse ben de öyle yapmıştım doktorum 40 hün heyet vermişti. Her doktor vermiyor şansını dene bence
ayseayseasyse denizalismom 1 ay raporlu olup 5 ay ücretsiz izin kullanabilirim o zaman doğru mu anladım