Bebeğim 4 aylık 10 saatlik araba yolculuğu yaptık. Oto koltuk kesinlikle alın pusetle uzun yol hem sizin için çok zor hem de tehlikeli, doktorumuz da mutlaka oto koltukta olsunlar demişti. En fazla 2 saatte bir mola verip bebekleri düz bir zemine yatırmak gerekiyor omurga sağlığı için. Onun dışında araba hareket halindeyken emzirmeyin çok acilse uygun bir yer bulup sağa çekin. Ben bir piknik matı almıştım flying tigerdan onu katlayıp arka koltuğa serdim bebeği 15 dk dinlendirdim her molada.
Renkli halkalar vs çok dikkatlerini çekiyor ya da hışırtılı kitaplar uyumadığı zamanlar onlarla vakit geçirtebilirsiniz. Zaten yolda çoğunlukla uyuyorlar. Şimdiden kolay gelsin, iyi yolculuklar 🙏