mertinannisii sizi yonlendirmek icin soylemiyorum, kesinlikle beni yanlis anlamayin tabii ki de sagarak devam edebilirsiniz sutunuz azalmaz ama ben aynisini yasadigimda bebegin memeyi tutus problemlerinden gogsun cogunlukla yara oldugunu ogrenmistim, bebegin kavramasina destek olacak farkli pozisyonlarda emzirmistim bir sure sonra kavramayi tamamen ogrendigi icin yara yapmayi birakmisti… iyilestikten sonra tekrar bu kavrama yontemlerini deneyerek bi tekrar emzirmeyi deneyebilirsiniz belki 🥲 tabii ki sadece bir oneri, cunku sag biberona koy sagim makinesini yika sonra biberonu yika tekrar besle filan iskence oluyo baya