Bir buçuk aylık bebeğim var. İlk annelik tecrübem daha öncesinde bir tecrübem yok. Malum havalar ısındı. Gece oda 27 derece civarı oluyor. Bebeğim çok terliyor ince pijama giydiriyorum ama o bile terletiyor. Sürekli kıyafet değiştirince de uykusu çok bölünüyor. Kısa kollu giydirirsem üşür diye korkuyorum. Ziyarete gelenler çok küçük üşür kısa kollu giydirme dediler. Gündüz giydiriyorum ama gece ne yapacağımı bilemiyorum. Üzerini örtmem gerekir mi üşür mü sıcak mı oldu diye düşünmekten bi ha oldum. Var mı bu konuda fikriniz?