Yaklaşık 10 gündür ben ne yaşadığımı bilmiyorum. 21 aylık oğlum gece de gündüz de yatak gördüğü an ağlamaya başlıyor ama kafasını yerlere vuruyor, asla sakinleşmiyor iç çekerek ağlıyor. Yatak odasından rahatsız oluyor dedik yatağını kendi odasına aldık yine aynı. Yatak olan odaya girmek istemiyor. Gecenin bir yarısı uykusundan uyandığı an krize giriyor eliyle çıkalım diye işaret ediyor asla da sakinleşmiyor kendini yerlere atıyor. 3 gündür Dr dayız influenza olduk yapılmayan test kalmadı, hadi şuan hasta diye böyle diyelim bunun hastalık öncesi de var. Post açmıştım aynı konudan. Çok çaresizim bayramda annemin evine gitmekten vazgeçtim insanların huzurunu kaçırıcaz saat 3 ve bizim evde kıyametler kopuyor yok çocuğu sakinleştiremiyoruz vurmaktan kafası morardı artık bende onunla ağlıyorum böyle değildi kim bakar buna bu yaşta bu soruna çocuk psikiyatri mi nedir Allah aşkına bir akıl verin