arslanmom  Kızlar 5 aydır vcudum kaşınıyor 3 tane doktora gittim. 1. Uyuz dedi tedavisini yaptım hala devam ediyor Alerji dedi ilaç +krem verdi geçmedi. Stressten oluyor dedi. Hala bi tedavi yok anlayan yok. Bilen böyle birşey yaşayan var mı ?
momas arslanmom bi ara bende de çıkmıştı stres dedi doktor o sıra çalıştığım yer beni aşırı geriyordu işten çıkınca geçti kendisi😂
arslanmom Poyrazmom0 yeter da hem erkek adam dediğin kendi çıkar gider kadını kovmaz . O yüzden hiç affım olmaz o konuda