Merhaba.3 gün oldu 2 yaşında oğlumda emzirmeyi Bıraktım. Ama gece uyanınca direk emiyordu uyuyordu. Gün içinde zorlamıyor sen büyüdün artık diyerek anlatıyorum ama gece uyandığında uyku geçiş sorunu yaşıyoruz. Asla su süt kabul etmiyor. Hamağında sallayarak yeniden uyutuyo eşim ama geceleri nasıl uykuya yeniden dalmayı öğrenecek yada unutacak bilmiyorum. Çaresizim.önerisi olan varsa alırım