Kızlar yardımınıza ihtiyacım var faturalı hat üzerine telefon aldım pazartesi günü ama telefonu hiç beğenedim yani sıfır olmasına rağmen ne şarjı dayanıyor ne de bi hızı var uygulamalara girerken çok yavaş vs ben bu telefonu geri iade edebiliyor muyum bilgisi olan varmı vodafone mağazasından aldım