uzumlukekinmom Kızlar yüzümde ara ara ( 2 3 ayda bir feln )su toplamış tarzda yuvarlak bişeyler çıkıyor etrafı kıpkırmızı oluyor 10 15 dakika içinde de geçiyor bazen bir saat 3 4 tane çıktığı da oluyor tek çıktığı da sizce ne olabilir Dr görünmem gerekirmi ya da
Aria4 uzumlukekinmom tabikide görünün alerji vs neyse çıksın iz falan kalacak bi durummu öğrenin yüzünüz sonuçta
yavrukurt_ uzumlukekinmom arkadaşımda ürtiker var ona benziyor özellikle stres yaptığında vs çıkıyordu. Doktora görünmenizde fayda var. Geçmiş olsun.
uzumlukekinmom Aria4 bu fotoğrafı internetten aldım bu kadar değil tabiki ama sivilceden hallice büyük alerji mi sizce ya da hava değişikliğinden olabilir mi
uzumlukekinmom Audrey_ tamamdır normalde hiç birseye alerjim yoktur ama bir yıldır tekrarlıyor sonradan olmuş olabilir teşekkür ederim
cemreninannesi_ uzumlukekinmom ürtiker bu. Görünce inanın çok kötü hissettim ben 1 yıl uğraştım. Tamamen stresten veya alerjik bir durum. Alerji testleri %100 sonuç vermiyor yalnız deneme yanılma yöntemi ile bulacaksınız. Soğuk kompleks iyi gelir