Madamehappyyyyy defmommy Bunun için bilgim yok ama ben kompozit lamine yaptırdım çok pişmanım asla önermiyorum yaptırmak isteyen varsa..
defmommy Madamehappyyyyy teşekkür ederim lamine de dişin dış yüzeyini törpülüyorlar değil mi ? O yüzden mi memnun kalmadınız
Madamehappyyyyy defmommy Hayir, hafif dişim bir diğer dişimin üzerindeydi boylar eşit değildi onları dolgu yapar gibi doldurdu boyları eşitledi,Eylül de yaptırdım şuan dikkat ettiğim halde dişim kırıldı,garantisi yok denildi ve rengi sarardı yapay duruyor.