Merhaba anneler kızım 3 yaşında bir haftadır biraz keyifsiz burnu akıyor hafif öksürüyor ama ateş olmadı doktora gittik ilaç verdi kullanıyoruz bugün dudağında kocaman uçuk çıkmış etrafımızda uçuğu olan biride yok ne yapsam bilemedim hangi ilacı kullansam bilemedim bayram tatilide giriyor araya siz böyle bişey yaşadınız mı? Fotoğrafı yükledim bakıp yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻