Günlerdir belkide haftalardır kalp krizi geçiriyor gibi hissediyorum göğsüm ağrıyo sol kolum Uyuşup ağrıyo bugün acile gittim EKG temiz kan sonuçları temiz ama hala aynı hisleri yaşıyorım bilmiyorum psikolojik mi yoksa gerçekten mi ama aranızda aynı durumları yaşayan varmı