Selam kızlar oğlum 3 aylık ve mama yerken resmen acı çekiyor kıvranıyor sürekli kendini geri atıyor ,doktor süt ürünleri alerjisi büyük ihtimalle dedi aptamilin bi mamasına başlattı 2 kutu iyi gelir gibi olur hop tekrar başa sardık .Simdi tekrar başka mama önerdi o kadar yoruldum ki beslenme saati gelsin istemiyorum.Normalde asla huzursuz ağlayan bi bebek değil sadece yerken oluyor olanlar .bu durumu yaşayan var mı