AylinBayrak Hanımlar bir sorum olacak hipp3 numara mamaya geçtik fakat yoğunluğundan dolayı oğlum asla içmiyor biberondan zor geliyor farklı bir biberon başlığı denedim yine aynı çok yoğun bu durumu yaşayıp çözüm bulanlarınız var mı
shdemir AylinBayrak Bende hipp kullanıyorum. Ilk 6 ay 1 numara kullandım suan oglum 6 bucuk.aylık 2 numaraya gectim 15 gün önce bi sorun yasamadim. Acaba 2 numaraya biraz daha devammi etsen.🤔 tamda bilmiyorum kacinci ayda 3 numaraya gecicegimizi ama
deletedmom173 AylinBayrak kaşığa alıştır canım ileride sıkıntı yaşamaman açısından benim oğlum ne biberon ne emzik almadı kaşıkla yiyor 3 ay 22 günlüğüz
AylinBayrak deletedmom173 zaten ek gıda aldığımız için kaşıkta kullanıyoruz o konuda problem yok ama mamasını kaşıkla içmek istemiyorum denedim şimdi