tulaayyy Yeni Doğanlar da başta biraz sivrilik oluyor bunun için ekstra bjsey yaptınız mı nasıl düzeldi sizinkiler ( ben sezeryan yaptm bebeğimin başı biraz sivri reflü yatağında yatiriyorm bir sağ tarafa bjr sol tarafa siz neler yaptınız)
anneyimmmben tulaayyy yani bi sag bi sol bi düz yatırmaktan başka seçenek yok birde düz kafa yastıgı kullanan var da bence gerek yok çocuk 8 9 aylıga dogru baş düzeliyor her türlü