smileanne Kızlar kız kardesımın nişanı ıcın sade şık bır abıye arıyorum . Sizce bu nasıl olur ? Giyen var mı hıc
Uraztos smileanne çok güzel bir elbise cidden bayıldım ama merak ettim nişan büyük bir nir organizasyon şeklinde mi olacak? Bence baya şık bir elbise evde olacaksa abartı mı olur acaba diye düşündüm
smileanne Sizce nasıl olur ? Benım model hoşuma gıttı farklı geldı bana . Rengı de bu tonlarda ıstıyordum ama her model herkese güzel olmuyor nasıl olur Bılemedım
smileanne Nişan kapı önünde çalgılı olacak . Ya bızım gelinin falan gıyecegıne bakarsak bu çok sade . Ama ben sade ve şık olmasından yanayım ya .
smileanne Gelinimiz bunu gıyecek mesela . Ama nişana göre bu tarz bana çok abartı gelıyor . Bana da böyle gıy bu attığın ne öyle çok sade dıyolar ama ben de bu attığım gıbı de sade mı kalır acaba dıye düşünüyorum suan . Bence çok zarif
forumgurmesi Bu abiyenin güzel durması için belinizin 50 cm olması lazım eğer cidden fiziğiniz müsaitse olabilir. Rengi pudra olsa daha güzel olur.
hilalasenasc Salonda olacaksa hepsi güzel ama evde olacaksa hepsi aşırı gibi geldi bana. Kıyafetler güzel ama ortam önemli