Kızlar selam, bebeğim şu an 4 ay 22 günlük. 4 aylık mama reddini yüksek seviyede yaşadık. Doğduğundan beri Hipp kullanıyorduk seviyordu ama 4 aya girdiğimizde günlerce aç kaldı mama içmek istemedi. bende değiştirmişken Golden Goat denemek istedim çok severek içiyor vermediğimde bile ağlayarak istiyor artık çok sevdi hatta kilo almaya bile başladı. Ama verdiğim günden beri kakasının rengi yeşil bazen sarıya döner gibi oluyor ama hala düzelmedi. Başına gelen var mı? Çok severek içtiği ve kilo aldığı için değiştirmek istemiyorum. Doktoruyla görüştüm ama yeterli bir cevap alamadım bir sorun yok ama istersen mamayı değiştir gibi konuştu. Sanırım bağışıklık sistemi keçi sütüne alışmaya çalıştığı için yeşil olmuş ama bilen varsa yazabilirse sevinirim :)