3 yaşına girecek olan kızımı erken yatırıp erken kaldırmak istiyorum (8-9 gibi) fakat bir türlü düzeni kuramadım maalesef.. Sabah 9:30-10:00 kalkıyor genelde gündüz de uyutmuyorum erken yatsın diye o kadar oynuyor dışarda yorulması lazımken yine akşam uyuması 11-12 yi buluyor. Lütfen yardım edin siz nasıl düzeni oturttunuz? Destek aldınız mı yardımcı olur musunuz