tulaayyy Hanımlar bnm 1 aylık bebeğim var sizde süreçler nasıl kaç saat arayla emziriyorsunuz, uyku düzenleri ne, kusma ve hickirma zamanları nasıl başa çıkıyorsunuz süreçlerimizi biraz anlatır msnz ben fazla panik bir anneyim sanırım
aysebb tulaayyy 40 ından sonra kaldırmayı bırakmıştım ben kendisi acıkınca kalkıyordu artık 3-4 saatte. Uyku düzeni pek mümkün değil tabi ilk aylarda ama gece gündüz kavramı açısından gündüzleri aydınlık akşam olunca ise karanlık yerde uyutmaya özen gösterin. Hıçkırıkta hava yuttukları için oluyor aynı zamanda mideleri genişliyor oda çok normal emzirince geçiyor. Kusma konusunda bilgim yok kızım hiç kusmamıştı
zeyynooo 2 saat arayla besleniyor hıçkırık durumunda dik tutup gezdiriyoruz sırtına vurarak hafif gidince de emziriyorım Geceleri ışık yakmadan emziriyroum altını acil olmadıkça açmıyorum fazla iletişme geçmiyorum