İyi akşamlar kızım 13 ay 21 günlük, 9900 kilo
Bugün son doz menenjit aşılarımızı olduk saat 12′de, bexero ve nimenrix
19.30da ateşi yükselmeye başladı kızımın üstünü soyduk bezle tuttuk vs 20.45te kulaktan 38.3′te calpol verdim.
37.9-8lerde de yatırdm
Saat 1e kadar calpol veremem, onun haricinde o saate kadar ateşi yükselirse ne yapmalıyım?
Uyandırıp ılık suya sokmak onu korkutabilir, leğenle su verdm bebeklerini yıkadık oynadık onu bile istemedi
Gece gece ne yapacağımı bilmiyorum şahsen
Paranox fitilim var
Dolvenim var ama daha önce hiç kullanmadım
Akıl verir misiniz bana.. küçükken havale geçirmişim ve en çok korktuğum şey ateş..