sahrabalam2 kendinden taviz vermekle yemek farklı şeyler. Bu kadar taviz vermemelisiniz kendinizden. Tamam ilk iki sene olabilir ama neredeyse 5 yaşına gelmiş. Artık dünyanın kendi etrafında dönmediğini görmesi, empati yeteneğini geliştirmesi gerek. Sizden şefkatle öğrenemezse başkasından zorla öğrenecek. Yemekle ilgili yazdıklarınıza da baktım, çocuğunuzda duyu hassasiyeti var. Tüm o öğürmeler kusmalar yiyememelerin sebebi büyük ihtimalle o. Yaşamayan anlamıyor ne kadar zorlu bir durum olduğunu. Ben de küçükken öyleydim. Ağzımda büyürdü resmen cignedikce, yutamazdım çoğu yemeği. Hatta bir kere patlıcanı bir şeyin içine koymuşlar, anlamayıp yemiştim ve hoşuma da gitmişti. Sonra bana içinde patlıcan vardı dediklerinde patlıcanın ağzımdaki hissi aklıma gelip kusmuştum. Ve inadına yapıyorum sanıyorlardı. Çocuksun çünkü, hem anlayamıyorsun hem de anlatamıyorsun hissettiğin şeyi. Zor bir süreç. Artık ergoterapist desteği alıp atlatabiliyor çoğu çocuk. Destek almanızı öneririm sizin de. Benim lisede geçti mesela. Ve lisede 1.65 boyunda 45 kiloydum, düşünün durumu.