2prensesimvarcanim Bebeğim 8 ay 12 günlük hala tek başına desteksiz oturamıyor emekleyemiyor emekleme pozisyonunda duruyor ama ileri gitmiyor ilk kızımda bunları yasamadım ondan bilmiyorum normal mı bu ayında tek oturamaması emekleyememesi
pellini 2prensesimvarcanim emeklemek bir gelişim basamağı değildir. emeklemesi şart değil . bebekler 9 ayına kadar tam oturması gerekiyor. oda normal yani . tek oturmasını destekleyin hep kenarlarına yastıklar koyun. sırt kasları güçlenince oturmaya başlayacaktır. her çocukta kendine özeldir bu arada telaşlanmayın ☺️
cansusrgl 2prensesimvarcanim normal her bebek farklı benimki 7 aylık çok hareketli bir çocuk mahvoluyorum o yüzddn bekle zamanla olacak zaten ne kadar geç o kadar iyi senin için 😄
esraalic 2prensesimvarcanim kızım 7 aylikken desteksiz oturuyordu arada bir dusmeler oluyordu tabii emeklemeye de 11 aylıkken başladı şu an 10 gün sonra 1 yaş olacak inşallah. Doktora sorduğumda her bebek emeklemek zorunda değil demişti belki de emeklemeden yürür yada zamanı vardır daha oturmak için de 9. Aya kadar vakti vardı sanırım.
Kitsu 2prensesimvarcanim yok daha süresi var içiniz rahat olsun. Doktorunuz her kontrolde ince ince soruyor da zaten sorun olsa o söylerdi.
2prensesimvarcanim cansusrgl maşallah öylemi benim ki pek hareketli değil brlkide ondan böledir bi sorun yoksa