ikiprensesbebiss Allah bağışlasın sağlıkla büyütün ❤️😍 18. Aydan 24. Aya kadar yoğun bir atak dönemi idi. Bağırma vurma arkadaşları ile paylaşmama sinir krizleri ile dolu bir kaç aydı. Tırnak yeme alışkanlığı edinmişti. Konuşmaya başladığında diyebilirim eski haline döndü. Pedagog a bile gitmiştik o dönemde. Konuşamadığı için öfke sorunu yaşıyor genelde bu aydaki çocuklar demişti anlaşılamadıkları içinmiş.. Gerçekten de böyle oldu tırnak yemeyi bıraktı, konuşmaya başladığında tüm agresifliği gitti, artık daha paylaşımcı, arkadaşlık ilişkileri harika, uyumlu tamamen eski sakin dinginliğine geri döndü.. 🥰