Korkmayın damlaları düzenli kullanın bi kaç güne geçiyor oğlum da geçirdi normal durup dururken öğle uykusuna yatırdım bi uyandı çocuk gözünün biri kızarmış çapakla dolmuş açamıyordu bizede 2 damla verildi biri 4 saatte biri 6 saatte bir alarm kurup damlattım kısa sürede geçti saatini aksatmayın geçer inşallah geçmiş olsun 💐