gokce21 Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık. Bebek uyutmayı hâlâ bilmiyorum 🥲 bırakıyorum yatağına beyaz gürültü açıyorum kendi kendine uyumasını bekliyorum. Böyle olunca da baya uzun sürüyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz?
organikirmik gokce21 desteksiz uyutmak için bana çok erken geliyor o aylar. Uyuyan varsa ne ala ama gereği var mı tartışılır benim için. Kucağıma alıp sallıyordum o ay
Poyrazmom0 gokce21 benimki de 3 aylık olacak zaten meme de emerken uyukluyor beyaz gürültü açınca kökten gidiyor 😀 gazını çıkarıp yatırıyorum yerine öyle uyuyup kalıyor
miniminisevgilimm gokce21 ben o aylarda emzirirken göğsümde uyuturdum 🥹 zaten öyle olunca hemen uyuyorlar şuan hala kendini sizinle bir görüyorlar ve bence buna gerçekten ihtiyaçları olduğunu düşünüyorum. Henüz desteksiz uyutmaya çalışmak için erken bence
ecekrk gokce21 ilk 3-4 ay Ben kucağımda indirmedim kızımı hep memede uyuttum yada pilates topunda suanda emerek uyuyor hala uyku saatlerimiz duzenimiz belli o yüzden sıkıntı olmuyor 5-10dk emip uyuyor
ipkg Yanına yatıp elini tutuyoruz. Arada kaşının ortasına dokunuyoruz hafif hafif arkada da sakin bir müzikle şimdilik uyuyor :) 4 aylık olduk.
gokce21 ipkg emzikli mi uyuyor emziksiz mi peki? Ben uyku sırasında emzik veriyorum. Sanki öyle daha kolay uykuya geçiyor. Bir de alnına dokununca uyanmıyor mu?
ipkg gokce21 emzikle uyuyor. Uykuya daldığında atıyor ağzından. Dokunduğumuzda daha rahat uykuya geçiyor teması seviyor sanırım
coldplayy gokce21 Bizim kollarımızda ağrıdı, hala ağrıyor; 30 aylık, bebeğimin mutlu olması mı önemli kollarımızın ağrıması mı, ayakta sallaya sallaya perişan olanlar var, ben emerek uyuduğu için çok uykusuz kalırdım mesela, ama en ufak bir pişmanlığım yok.
gokce21 miniminisevgilimm göğsümde uyuyamıyor çünkü 5 dakika emdikten sonra gaz sancısı oluyor. Gazını çıkardıktan sonra da tekrar emmiyor. 🥲
coldplayy gokce21 Bu kadar küçük bir bebeğin kendi kendine uyuması için bırakılmasını doğru bulan hiçbir uzman olacağını sanmıyorum. Bebeğiniz bir süre sonra çaresizlikten uyuyor. Dünyaya alışma sürecinde bebeğinizi yalnız bırakmayın. Öpün, koklayın, sarılın, size ihtiyacı var. Yoksa ilerde güven sorunu, bağlanma sorunu yaşar maalesef.
gokce21 coldplayy öpüp, koklamayıp, sarılmadığımı kim söyledi ki? Kendi kendine uyuyor derken sallamıyorum veya göğsümde uyumuyor anlamında diyorum. Yatağına bırakıyorum gidip gelip bakıyorum zaten. Sallama ile nasıl uyutulur onu bilmiyorum.
gokce21 coldplayy kollarım ağrırsa emzirmek için bile tutamam. İlk zamanlarda kol ağrısından serum taktılar kaç kere. Nasıl anlatıyorsunuz anlam veremedim cevaplarınıza ? Sanki çocuğumu istemiyormuşum gibi kurulmuş cümleleriniz. Bana biraz tuhaf geldi. Uykusuz kalmayı hiçbir annenin sorun edeceğini sanmıyorum. Ayakta sallamayı da kesinlikle ben doğru bulmuyorum. Ayrıca her bebek aynı şekilde mi mutlu oluyor?
merilla1 coldplayy annelik illa perişan olmak mı acaba? Her anne bebeğinin nasıl mutlu olduğunu bilir bence
Tugcebb gokce21 ilk 3 ay emmediği halde göğsüme dayanıp kucağımda uyudu 🤦🏻♀️ özellikle gündüzleri. Asla ayrı yerde uyumadı. Geceleri de kucağımızda sallayıp uyuturduk. 5-6 aydan sonra yanına yatarak 7-8 aydan sonra kendi yatağında 🤦🏻♀️ iki ay olarak vermemin nedeni net hatırlayamıyor insan 🤦🏻♀️
miniminisevgilimm gokce21 emerken bir yandan pış pış deseniz uyumaz mı? Gazı oluyordu tabiki ama uyurken çıkarıyordum gazını uyumaya devam ediyordu
ecekrk gokce21 Yoo olmuyor 3. Ayda bitiyor zaten gaz uykuda bile çıkartıyor onun dışında sabah uyanınca çıkartıyor genelde şayet bebek gaz emareleri göstermiyorsa illa her emzirmeden sonra gaz çıkartmak zorunda değilsiniz
coldplayy gokce21 Bir uzmana danıştınız mı? Bunu hiçbir uzman önermez diyorum, yaptığınız uygulamayı gözden geçirmeniz için. Olumsuz yorum yapılınca kaldıramayacaksanız post açmayın.
gokce21 ecekrk bizde durum böyle değil işte. 5 dakika emiyor sadece. 5 dakika dolduğu an gaz sancısı başlıyor. Masaj yapıyorum biraz çıkarıyor ama sonra emme işi bitmiş oluyor. Oyalanıyoruz uykuya geçmeden bi 5 dk daha emiyor gözleri kapanıyor yatağına bırakıyorum ben de