ummacelya Kizlar 20 aylik kizim normalde ayaklari tam basık yürür ama ara sırada şu sıralar cogaldi surekli parmak ucunda yürüyor normal mi ?
balli_cilek ummacelya 2 yaşındayız ara ara oğlumda yapıyor normal diye düşünüyorum kendilerince keşfediyorlar oyun gibi yapıyorlar
Ballilokmam11 ummacelya üstüne düşmeyin yürüme felan diye inadına yine yapar kızımda ara ara yapardı sonra unuttu gitti