Sürekli doğum yardımı postları açıldığını gördüm meraktan baktımm 2024 ağustos doğumlu bebişim.bizim payımıza düşen 300(üçyüz) TL miş😀😀 parayı almaya gidip gelsem daha fazla harcarım yemin ederim enerjime deymez yav zahmet etmişsiniz sayın devlet büyüklerim sağolun ne gerek vardı🤣🤣🤣🤣