mrvshbz Benim oğlum hiç dönmedi 6 aylık popo üstü emekliyordu,8 aylık yataktan düşer korkum yoktu 🥹düştüğü yerde bizi bekliyordu ağlıyordu kaldırıyorduk,11 aylık ise yürüdü 9 ay gibi normal emekleme yapti.. her çocuk dönmek zorunda değil diye düşünüyorum şuan 25 aylık çok şükür hiç sorun olmadı sorun yaşamadık.