Benim bebeğimde 3 buçuk aylıkken girmişti 4 ay atağına ve gerçekten 5 aya girince düzeldi sayılır ama ne yazık ki bozulan uyku düzeni tam yerine gelmedi sadece uykuya dalması ağlamalar felan epey geçti. Ama zaman hızlı geçiyor sabırlı olmaya çalışın bende böyle bi post açmıştım şuan 6 aylık kızım öyle düşünün yani