Bebeğim bugün 7 aylık oldu. Son iki haftadır gece uykusuna yatmadan önce sürekli hareket etmeye başladı. Önceden memede uyuyordu. Şimdi memeye alıyorum. Durmuyor. Yatağa koyuyorum. Yüzünğ yatağa dayıyor. Poposunu kaldırıyor. Devamlı hareket halinde. Ağzını bastırıryor. Sanırım diş yerleri kaşınıyor. Çok zor sakinleştirdim bugün. Ekstra zordu. Hareket hali beni çok korkuttu. Bu durum normal mi? Yoksa bebeğimde bir sorun mu var? Ayakta sallayım diyorum ağlıyor. Kucağıma alayıp sallayım diyorum omzumu yemeye çalışıyor. Yatarak emziriyorum , bir süre sonra sıkılıgor Kendi diğer tarafa döndürüyor. Yüz üstü geliyor başlıyor. Sön babam dön. Sürekli hareket.