KLbRaa 2,5 yaşınfa kızım bende 2.gündeyim gece sürekli altına kaçırdı çok ağlıyor üstünü çarşafı değişene kadar uykusu açılıyor sabaha kadar su içme bahanesiyle beni çağırıyor çok zormuş. Bugün 2 defa lazımlığa kakasını yaptı 3 kere altına çişini kaçırdı bir kaç defa lazımlığa çişini yaptı. Üstüne grip oldum çok çok zor geçiyor benim için.