gokcemevaa Merhaba hanımlar. Yaz geldi bebeklerinizin ine atlet/zıbın giydiriyor musunuz? Boynunda genelde pişik isilik gibi şeyler oluyor kısa kol altına ip askılı zıbın giydirdiğim için sıcaklıyor olabilir mi?
dayes gokcemevaa evde giydirmiyorum sadece zıbın ya da atletle duruyor. Dışarı çıkarken de akşamüzeri falanda üzerine kısa kollu giydiriyorum
uuuuuuu gokcemevaa evet giydiriyorum bebekken zıbın atlet giydirdim şimdi de normal Beyaz atlet giydiriyorum
organikirmik gokcemevaa sadece zıbınla duruyor evde, dışarı çıkarken üstüne tişört & şort ya da kısa tulum giydiriyorum
beyzzsenturkk_ gokcemevaa evdeyken zıbınla geziyor dışarda da bezi sarkmasın diye giydiriyorum 28 aylık henüz tuvalete alıştırmaya calısmadım
Pirasalipuding gokcemevaa daha yenice ısındı bizim buralar şimdiye kadar giydirdim ama artık evde zıbınla dururuz
momas gokcemevaa ben 1.5 aydır zıbın giydirmiyorum. Kalın giydiği an bebekler isilik oluyor maalesef bence giydirmeyin yazık pişer