Arkadaşlar bebeğim 4 ay 25 günlük ılk 4 aya kdar sadece anne sutu aldı daha sonra kilo alımı durunca mamaya başladık aptamil kullanıyorum gunde 3 kere doktor 4 aylıkken sütüm yetersiz geldiği için yogurt ve meyve puresine başlayabilirisin dedi. Ben mama ve süt vermeyi tercih ettim ama yarın yogurt tadımlarına başlamayı dusunuyorum. Birde e bebekte hero baby 4+ kaşık maması gordum acaba bundan gün içinde bir sefer versem nasıl olur. Ornegın oğlen yogurt akşam üzeri kaşık maması gece bebeğim mama içtimi 7 8 saat zaten uyuyor. Uyuması için gece vermeme gerek yok. Ben gün içinde kaşıkla vermeyi düşünuyorum hem kaşığa alışması için bir sakınca olurmu yoksa 1 hafta sonra kontrolumuz var doktora danışıp mı versem.