beyzzsenturkk_ bisenakillisinzaten bence deterjan tam durulanmıyor gibi eğer çok kirli yerleştirmediyseniz gidere baktınız mı ya da filtresi temiz mi su çıkışında da sorun olabilir
Mmeelliikkeee bisenakillisinzaten pervanelerin falan su çıkan yerleri tıkanmış olabilir mi ? Çizilmeden de kötü bişi olmuş bazı markalar çok kötü ama sanırım sizin makinede sıkıntı
alpmomssss bisenakillisinzaten a101 ya da bimden geçici aldığım dandik deterjan böyle yapmıştı ve o kadar zor çıkmıştı ki … Kesinlikle deterjanınızdan kaynaklı
bisenakillisinzaten alpmomssss cevher diye bı marka aldım ondan sonra böyle oldu sonra iyi bı marka aldım onda da çıkarmadı
uykusuzanne__ bisenakillisinzaten benimkilerde öyleydi tableti değiştirince düzeldi birde parlatıcı yerine beyaz sirke koy
Meri-Mel bisenakillisinzaten Ay ne kadar kötü yapmış ne kullanıyorsun tablet ben bingo kullanıyorum memnunum canım makinanın markası nedir parlatıcı ve tuzu tamam ise bir problem var gibi makinada 🥺
mineksu bisenakillisinzaten pervaneyi çıkarıp temizlemek lazım bir de filtreyi.Bendede olmuştu bir kez.Tuzu fazla kaçırmışım ondan olmuş 4-5 yıkama sonra normale dönmüştü
alpmomssss bisenakillisinzaten yok yok çok zor çıkıyor bu başıma gelmişti . Fairy ya da calgon en iyisi vallahi
[silindi] bisenakillisinzaten bulasik makinalari icin temizleyiciler var onu koyun bos calistirin makinayi .muhtemelen o bilinmedik markayi kullandiginiz icin makinanin bir yerlerinde tikanma olmus bu sayede belki temizlenir ici
dayes bisenakillisinzaten önce temizleyici ile boş çalıştırın sonra da bingo tablet deneyin ben çok memnunum pırıl pırıl oluyor
uykusuzanne__ bisenakillisinzaten dene dene birde makine için temizliyciler oluyor onlardan al makineye koy güzelce yıkasın 3 saate