Merhaba kızlar oğlum 3 aylık bi kaç gündür sürekli ağlıyor benden başka kimsede durmuyor babasında bile sürekli beni görmek istiyor karşısında öylece otursam bile susuyor ama bu şekilde de hiçbir şey yapamıyorum beş dk komşuma bıraktım çöp atmaya gittim sıcaktı diye ona verdim geldiğimde çok ağlamıştı kucağıma aldığım gibi sakinleşti böyle olması normal mi acaba en ufak bi seste ağlıyor yabancıların yanında