Allah aşkına bı bilen varsa şu davranış iyi geldi diye söylesin . Bazen agladiginda dikkatini dagitip başka yöne cekiyorum susuyo ama ağlayacak takacak başka bişey buluyo istediği olmayinca yaptırana kadar uğraşıyo ki her dedigini yapan biri değilim bazen yapmaması gereken biseye engel oluyorum ağlayınca ilgilenmiyim anlasın diyorum bıraksam saatlerce ağlar gerçekten nasıl davranacağimi bilmiyorum artık .