Kızlar merhaba, 2 aylık bebeğim var. Bugüne kadar sütüm vardı en azından öyle hissediyordum ama yaklaşık 3-4 gündür sütümün olmadığını düşünüyorum. Göğsüm sönük şekilde, şişmiş olsa bile bebeğim emdikden 10 dakika sonra azaldığını hissediyorum. Sütümü arttırmak için neler yapabilirim lütfen fikir verin 😢