Kızlar kızım 2 yasından beri odasında yalnız yatıyor 1 ay önce bebeğimiz oldu eşim tren sürüyor makinist Allah korusun uykusuz kalsa onca insanın canını taşıyor bebegm de geceler cok ağlıyor die eşim salon da yatıyor ben bebekle yatak odasında lakin kızım 1 aydır yatak odasında yanıma geliyor yatmak ıcın asla odamda yatmam diyor sımdıler de biraz daha alıstı gibi kardesine. Bugun odanda yat dedm tamam dedi sımdıde içten içe vicdan yapıyorum sizce napmalym