aysnrsvl en güzeli sabah uyandıktan 3 saat sonra falan çıkmak yolda uyuya kalır yani uyku saatlerinde kesin uyuyorsa. Uyumuyorsa ve oto koltukta duran bir bebek değilse nasıl oyalanır bilmiyorum dikkatiniz çok dagilir. Yani ben tek araç kullanırken bebek ağlıyorsa çekip kenara park ediyorum önüne ilgileniyorum birazı sakinleştiriyorum devam ediyorum ama şehir içi yani uzun yol yamadım hiçte cesaretim yok çıkamam tek başıma.