Benim yenidoğanken duyuldu, kardiyolojiye gittik kalpte delik olduğu anlaşıldı. Takipliyiz şimdi, ihmal etmeyin gidin. Yenidoğan üfürüm ve delik genelde yaygın görülen bir durum. Hiçbir şey de çıkmayabilir ama genelde üfürüm kalp deliği belirtisi olabiliyor ve o da kendiliğinden kapanma ihtimali olan bir durum. Kardiyoloji daha net bilgi verecektir.