Kızlar iki üç gündür bebeğimin 36.5 civarlarında ateşi var. Huysuzlanıyor ama aşırı derecede bir ateşi yok. Boğaz ense ve alın kısmında hafif bir yanma var. Elleri ayakları ılık. Soğuk değil öyle. Anlamadım diş mi çıkarıyor. 6. Ayını doldurmak üzere bu arada. Henüz dişi yok